петак, 18. децембар 2015.

HUGE HOLIDAY GIVEAWAY 2015! (CLOSED)


-Evo ga duuugo najavljivani giveaway. Kao što sam već spominjala, trebalo je da bude jesenji giveaway, ali nisam stigla sve da kupim, pa sam dodala još neke stvarčice i sada su svi pokloni konačno spremni. Ovo za vas možda i nije neki gievaway, ili vam se ne sviđaju nagrade, ili ih je po vama malo, ali ja sam morala da se ograničim na ono što sama mogu da priuštim i imamo i dve nagrade od sponzora. Prvo ćemo preći na nagrade, pa na ostale pojedinosti.




-Nema puno beauty proizvoda, tačnije samo dva. Dobijate ovaj Beauty Made Easy balzam za usne od kokosa. Verujem da je mnogima interesantna njegova ambalaža oblika loptice, pa, pošto znam da miriše predivno, a isto tako i neguje, uzela sam i za vas.

-Takođe, dobijate i ovaj Essence lak za nokte. Po slici verovatno mislite da je zlatan, ustvari je neka mešavina zlatnog i srebrnog, a pošto me Nova Godina asocira na šljokice, biće savršen.


-E, sada. Od prvog sponzora, Eme sa stranice Bookmarks by Ema, dobijate lični komplet za čitanje. On je već bio upakovan, pa ću ga tako i poslati i nisam htela sve da vadim, da nešto ne oštetim, ali sadrži bojanku sa predivnim slikama, kao one iz Laguninih bojanka za odrasle, dva motivaciona postera sa porukom, tri obeleživača, mali notes, personalizovanu olovku i podmetač, gumicu za brisanje i minđuše. Iskreno, po meni je sve preslatko, a nadam se da će se i onome ko ovo osvoji svideti.


-Od mene dobijate ovaj preslatki džepni noteščić sa porukom i pakovanje još slađih samolepljivih papirića. Možda vam je sada malo glupo jer dobijate dva noteščića, ali su oba veoma slatka, tako da.



-Jana sa stranice LittleDreamer-ručno rađeni nakit je za ovaj giveaway napravila ovu prepreprepredivnu ogrlicu. Inače, ova je napravljena na osnovu one iz filma 'Hari Poter', pa ako neko ne voli taj film, lepa je i nevezano za film. Malo sreće ne može da škodi!


-Okej, ovo je druga stvar vezana za 'Hari Potera', slučajno se pogodilo. Obožavam ovu knjigu, pa sam želela da vam je poklonim i veoma je zanimljiva, pa verujem da će vam se svideti. Sad kapiram da je dosta ovih stvari u giveaway-u vezano za čitanje i pisanje i nadam se da vam to ne smeta.


-I poslednje, što je vezano za praznike, su ove irvasove uši, imam iste, ako obožavate praznike isto kao i ja volećete ih (malo ću ih teže staviti u kutiju), i ovaj drveni podmetač sa irvasom, koji sam sama napravila i presladak je. Htela sam da ga zadržim, ali za sebe mogu da napravim i drugi. Još jedna stvar, koju sam zaboravila da slikam, ali je onima koji su čitali prošli post poznata, koju dobijate je treći DIY ukras za jelku iz prošlog posta. Ona crveno-bela lizalica. Jednu će dobiti pobednik, a jednu imam ja.



-Ko želi, može da se prijavi, i nadam se da se svima, ili bar većini, sviđaju nagrade.

Pravila giveaway-a: 
1. Učlanite se na ovaj blog
2. Lajkujte Eminu i Janinu stranicu na FB-u (ovde i ovde
3. U komentar ostavite svoju mejl adresu i FB ime

Giveaway traje do 25.12.2015. Imate nedelju dana za prijavu. Pobednika će birati sajt random.org i želela sam da uklopim da nagrada pobedniku stigne tačno 31. decembra, na Novu Godinu. Upakovaću tako da izgleda kao novogodišnji poklon, što i jeste, ubaciću i jedno slatko iznenađenje za pobednika, napisaću čestitku i sve što ide uz to!


53 коментара:

  1. Nagrade su savrsene,svidja mi se sto nagrade nisu odeca vec ima i nesto za nas koji volimo da citamo ☺♥. Obe stranice su odavno lajkovane :)
    G-mail: jana.stoilkovic@gmail.com
    Fb: Jana Stoilković

    ОдговориИзбриши
  2. Jaooj kako su preslatki pokloni.. ^_^

    email: jecaxx2010@gmail.com
    Fb: Jelena Milic

    ОдговориИзбриши
  3. FB:Tijana Stanojčić
    Gmail:tijanastanojcic48@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  4. Divno je sve😍
    Wow!!! jelena jeja novaković
    jelena.novakovic666@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  5. Pokloni su super!
    E-mail:vukicevicjovana6@gmail.com
    Fb:Jovana Vukicevic
    Obe strnice pratim vec dugo!

    ОдговориИзбриши
  6. Milena Cakic
    milenacakic@yahoo.com

    blogger name: Venus

    ОдговориИзбриши
  7. Divne nagrade,sve sam odradila :)

    Facebook:Александра П.
    E-mail:aleksandra.popovic1828@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  8. FB:TAtjana Djuricic-Obodjan tatjanaobodjan@live.com Predivni pokloni <3 Svaka cast :) Veliki pozdrav za VAs :)

    ОдговориИзбриши
  9. Super ti je darivanje, sve mi se dopada. Ema je divna devojka, odlične bookmarkere pravi :) Prijavila sam se i na blogu, lajkovala stranice, sve pod imenom Ivana J. Khan. Mail viktoruttaran@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  10. Fb ime vec znas,tako da nemam sta da pisem <3 A email: kolacicjelena@gmail.com

    Pokloni su super,bas bi zelela da ih osvojim,ali kakve sam srece cisto sumnjam ♥

    ОдговориИзбриши
  11. Super su stvarcice
    Fb: Anastasija Milenkovic
    E-mail: vanjaanam@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  12. Ajme predivne stvari, Harry Potter :D
    Ne znam je li giweaway internacionalan, ali ako je onda se prijavljujem.
    Petra Grčić, upneverigive656@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  13. Stvarčice su savršene, baš si se potrudilaa♥
    E-mail: jana.02.m@gmail.com
    Fb: Јана Миливојевић

    ОдговориИзбриши
  14. Super su nagradice.
    Prijava
    Fb: Ana Sosic
    E-Mail anasosic4244@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  15. Super su stvarcice!
    FB - Marija Ilic
    masacz48@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  16. Divne nagrade,Teodora. ♥♥

    anastasija.aleksic8@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  17. Predivne nagradee

    nanaveka@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  18. Sve je predivno,vidi se da si se potrudila <3!
    E-mail:adjithequeen01@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  19. Pokloni su preeelepi, sve mi se mnogo sviđa :))
    Mejl: anci.radakovic@gmail.com
    FB ime: Ana Radaković

    ОдговориИзбриши
  20. Jaoo, odlicno je svee!! <3
    Ana Duracovic
    aduracovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  21. Prelepo ♥.

    Fb: Sonja Stojiljkovic
    E-mail: sonjastojiljkovic123@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  22. FB: Tamara Nenadić
    Mail: tamaranenadic99@gmail.com

    Savršenstvo jedno od poklona!

    ОдговориИзбриши
  23. Sve je prelepo!!!
    Ja nemam fb ;(((
    pufnicapufi@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  24. Predivni i veoma orginalni poklončići. ♥

    fashionholicyeahh@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  25. Preeedivan giveaway!Vidi se da si se bas,bas potrudila :)

    E - mail : anastasijazrvnar@gmail.com
    Fb : Anastasija Zrvnar

    ОдговориИзбриши
  26. Odlican giveaway, sjajno zaista☺☺ Nazalost nemam fejs, ali nadam se da to ipak nije problem.☺
    E-mail: marsapetojevic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  27. Preslatko!
    Uclanjena sam odavno u tvoj blog:)
    FB:Dajana Lilic isto sam odavno lajkovala obe stranice<3333333333
    Srecno svima!!!

    ОдговориИзбриши
  28. Sve je tako predivno!!

    cupcakeslife012.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  29. Stvarčice su savrsenee :) Nemam facebook ali nadam se da mogu da ucestvujem ;)
    Marija Blagojevic
    makablaga@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  30. Prelepi poklončići, meni se baš dopada što nema puno makeup stvarčica :)
    E-mail: anjasaveti@gmail.com
    Facebook: Ања Ми

    ОдговориИзбриши
  31. Zaista PREKRASNO darivanje! :)
    Toliko medenih...prelepih stvarčica na jednom mestu - to se ne viđa tako često! :)
    Zato svima SREĆU od SRCA želim...a ona srećnica koja ovu lepotu sa slike osvoji...koliko će tek ona da se za Novu godinicu veseli! :)

    FB: Snezana Rančić

    mail: snezarancicbgd@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  32. Draga ovo su super nagrade.Svidja mi se tvoj blog mnogo! fb Branka Randjelovic mail tkitara13@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  33. Anabela Zubac,anabelazubac@gmail.com,sve je super bdw ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  34. Predivni pokloni..Srecni svima prestojeci praznci
    FB : Миломирка Церовић
    mail milomirkacerovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  35. Supeer su pokloni!
    Gmail: milicaraca333@gmail.com
    Fb. Milica Raca

    ОдговориИзбриши
  36. Stvarcice su sjajne, meni je narocito drago sto ima puno stvarcica koje se ticu pisanja i citanja, a da ne pricam koliko volim Harry Pottera.
    Fb: Vanja Milojevic
    Email adresa:amilenkovic10@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  37. Samo ću vas zamoliti da ne ostavljate anonimne komentare, jer onda ne znam da li ste učlanjeni u blog. Ili ako već ostavite napišite i svoje korisničko ime. :)

    ОдговориИзбриши
  38. Super su stvarcicee😀❤❤
    @ivonatea11@gmail.com
    Ivona Kismarton

    ОдговориИзбриши
  39. Super blog i predivni pokloncici ♥

    Uclanjena sam jos od prije
    Gmail: carlaminy39@gmail.com
    Fb: ( sam tek sad napravila posto su ostali zadaci vezani uz njega)
    Ime na fb: Carla CM

    ОдговориИзбриши
  40. Pokloni su predivni! Stvarno si se potrudila da za svakog ima po nešto! Sve sam već odavno odradila. :)

    Facebook: Milica Stanisic
    E-mail: milicastanisicms@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  41. Ja sam oduševljena nagradama.Prosto su preslatke!
    Fb: Elena Jović
    E-Mail : elenajovic2004@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  42. Sve je predivno! :))
    FB: Jovana Dinić
    E-Mail: jovanadinickg@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  43. Nagrade su predivne i korisne! Odusevljena sam... ^-^
    E-Mail: ilicmarija001@gmail.com
    FB: Marija Ilić (https://www.facebook.com/marija.ilic.9699523)

    ОдговориИзбриши
  44. gfc Boško Ana
    fb Boško Ana Anči
    galijana033@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  45. Nagrade su predobre! ❤
    E-mail: aleksandra.ristic2000@gmail.com
    Fb: Aleksandra Ristić

    ОдговориИзбриши
  46. Fb Jasmina Makuljević, gfc jassm
    jassm23@gmail.com
    Odlične nagrade :)

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!