четвртак, 06. јул 2017.

EASY Nutella Shake (Summer DIY)

Ja leti obožavam da pravim razne osvežavajuće napitke. Smutiji, sokovi, šejkovi... Nedavno sam naletela na jedan recept za šejk sa Nutellom, pa sam rešila da ga isprobam i podelim sa vama! Ako volite Nutellu bar imalo koliko i ja (nije da je baš zdravo, ali...) onda će vam se sigurno svideti ovaj šejk! Najvažnije od svega je što se ovaj šejk izuzetno brzo i lako pravi!
Sastojci su:
- 3 supene kašike Nutelle 
- 2 kašike sladoleda od vanile
-dve manje šoljice mleka (ili jedna veća)
Proces pravljenja je veoma lak. Samo je potrebno da sve ubacite u blender (ili secko koji takođe završi posao) i izmiksate. I to je to! Posle samo sipajte u neku lepu čašu i ocenite ukus! 
Ovo je inače jedan od onih recepata gde mere i nisu toliko važne. Bitnije je šta vi više preferirate. Ukoliko želite da šejk bude još slađi dodajte Nutellu, ali upozoravam da je i ovako slatko. Može se vrlo lako eksperimentisati sa ovakvim receptima. Ukoliko probate ovaj recept šaljite mi mišljenja i fotke, baš bih volela da ih čujem! ♥

Da li vi volite Nutellu?

Izašao je moj novi tekst na Famozi, da pročitate kliknite ovde

18 коментара:

  1. Mnogo volim Nutellu, ali otkad sam se udebljala pokušavam da ju ne jedem previše (odmah da kažem da i ne ide blistavo). Tvoj recept ću morati probati napravit ću si iznimku nakon trčanja. Stvarno je ideja odlična i jako mi se sviđa ova tvoja čaša, stvarno je fora. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  2. Ohh, bas si me inspirisala da i ja napravim jedan <33! Fotke su tako lepe i nekako inspirativne! Jako volim nutelu, pa cu cim ugrabim vremena da napravim sejk i javljam ti utiske!

    recept post na blogu perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Iskreno, ne volim nutelu. Mizda sam najcudnija osoba na svetu, ali nutelu ne mogu da jedem. Vuse volim vocnije varijante sladokeda i sejkova, te bih ja ovo prilagodila sebi tako sto bih izbacila krem a dodala jagode iki maline. Inace, sjajne su slike i mbogo mi je drago zbog tvog povratka u blogosferu :*
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  4. Ne ja nemogu sa tobom vise ni jednu noc vise ni jedan dan ista si ko ja06. јул 2017. 21:47

    Jedva sam cekala nove postove *-* Slike su savrsene,samo sto ja ne volim Nutellu jer je preprepreslatka😿

    ОдговориИзбриши
  5. Joj, ovo deluje taaaako ukusno! Ja obožavam Nutellu, mislim da bih mogla da je jedem bez prestanka! Iako nisam fan slatkiša i vrlo retko jedem čokolade, Nutelli bukvalno nikada ne mogu da odolim! Moraću da isprobam šejk! <3

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
  6. Jao, ovo izgleda predivno!
    Ja jako volim nutelu, ali mi nije problem ni da je zamenim eurokremom, tako d ami ovaj milkšejk deluje aposlutno fenomenalno! <33

    ОдговориИзбриши
  7. Ovaj sejk cu morati da isprobam, s obzirom koliko privlacno deluje na slikama. Divan post!
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Mmmm, predivnoo. Mnoogo volim Nutelu, moram isprobati ovaj recept. P.S. Čaša je preslatka, jesi li je ti ukrašavala?

    laAdda | Story time: Ukleto groblje

    ОдговориИзбриши
  9. Delimo ljubav prema šejkovima :) Moraću ovo da probam! Divan post, još lepše slike :) Zapratia sam te, bilo bi mi veoma drago ako uzvratiš :) Pozz
    Magicni svet lepote

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!