уторак, 11. јул 2017.

The Vampire Diaries TAG

Ko me malo duže prati zna da sam zaluđenik za Vampirskim dnevnicima. Amina sa bloga Innisall je skoro uradila tag o seriji Slatke male lažljivice (ovde) i dala mi je ideju da i ja uradim jedan tag o seriji. Pošto nisam neki veliki fan Lažljivica, iako mi jeste među omiljenim serijama, rešila sam da uradim tag o Vampirskim dnevnicima

Nisam još uvek sigurna hoće li biti nekih spojlera, ali ako niste gledali seriju verovatno vam neće biti ni zanimljivo da čitate ovaj post tako da upozoravam na početku! Ko prati seriju verovatno zna da se skoro završila, zauvek, i ja zaista obožavam ovu seriju. Zaista su mi i priča i likovi prirasli za srce i bilo mi je baš teško da se oprostim. Plakala sam jedno tri dana nakon poslednje epizode, a ni sada mi nije svejedno. A sada da pređemo na pitanja:

1. Kako si otkrila seriju?
-Još kada su pre dosta godina prikazivali po prvi put seriju na tv-u ja sam je gledala, ali to je bilo samo kada stignem. Zatim sam prestala i pre jedno godinu-dve sam rešila da ću opet da je pogledam i tako sam se zaljubila!

2. Ko ti je omiljeni lik?
-Kerolajn, always and forever (takođe obožavam i Prvobitne). Od samog početka kada je bila u bitchy modu sam je obožavala, a kako joj je lik sve više ulazio u priču još sam je više zavolela. 

3. Da si vampir, da li bi živela od ljudske ili životinjske krvi?
-Iskreno, ja bih pila ljudsku krv jer mislim da mi ne bi bio toliki problem da se kontrolišem. 

4. TimStefan ili TimDejmon?
-TimStefan, uvek i zauvek! Od kada sam prvi put počela da gledam seriju njega sam više volela nego Dejmona (mada ima i Dejmon svoje momente), ali Stefan je zauvek.

5. Koja ti je omiljena natprirodna moć?
-Pa kod vampira verujem da besmrtnost spada u moći, a takođe i opčinjenje. Kod veštica ne moram ni da biram!

6. Koji lik u seriji bih bila da mogu?
-Kerolajn, naravno! Zaista obožavam njen lik. 

7. Da li si pročitala knjige?
-Ne, nisam. Iskreno, mislim da za sada ni neću. Čula sam da je dosta drugačije nego u seriji i da su se mnogi razočarali jer su ih pročitali.
8. Ko je tvoja simpatija u seriji?
-Stefan. Klaus, Enzo. Nikada nisam mogla da odaberem između njih. Sve ih volim podjednako i želim da se udam za njih (ali su mi pisci već olakšali izbor pošto su mi samo Klausa ostavili). Stefan od samog početka, a Klaus i Enzo od trenutka kada su se pojavili u seriji. Naravno, može uvek tu da se doda još, ali da ne preterujem...

9. Šta si prvo mislila o seriji?
-Bila sam u fazonu da verovatno nije ništa posebno, ali mi je bilo dosadno pa sam pogledala. Sad vidim koliko bih pogrešila da je nisam pogledala!

10. Ko ti je omiljeni zlikovac?
-Više ni ne znam ko je šta, ali Ketrin i Klaus, definitivno! 

Toliko. Ako i vi volite Vampirske dnevnike uradite tag ako želite i ostavite link u komentarima! Ja zaista rečima ne mogu da opišem koliko obožavam ovu seriju. Zahvaljujući Vampirskim dnevnicima sam naučila mnoge važne stvari i zaljubila se i razočarala bezbroj puta. I nije bitno što su se završili jer će za mene uvek biti na prvom mestu. Ne verujem da svi znaju ovaj osećaj, ali oni koji znaju me verovatno razumeju. ♥

Koja je vaša omiljena serija?

6 коментара:

  1. Jaooo drago mi je što sam ti dala ideju da uradiš tag o seriji! Jako mi se dopadaju tvoji odgovori na ova pitanja. Ja sam trenutno na četvrtoj sezoni TVD-a, pa kada završim možda i ja uradim tag. Ja nešto i ne volim Kerolajn.. Mislim, možda ću je zavoljeti kasnije u toku serije, ali sada mi i nije među omiljenim likovima. xD ♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Znam taj osećaj kad ti se srce slomi na zadnjoj epizodi jer posle devet godina ne veruješ da je kraj :(
    Tag si odlično uradila , mada meni je omiljeni Damon ali volim i Stefana isto. Od ženskih likova najviše volim Katherine i Rebeku. Super post možda i ja uradim ovaj tag :)

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Ja iskreno svaki puta kada želim početi gledati seriju uvijek me nešto spriječi, ali ubrzo ću ju i ja početi gledati :) Super odgovori *-*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam prvo pročitala knjige i onda sam odlučila da gledam seriju i... baš se razočarala u istu, jer zaista ništa nije isto: nema tamo nikakvih hibrida, Elena je uvek sa Stefanom, a nikada sa Dejmonom itd.
    Zato sam pogledala samo prvu sezonu i odustala, plašeći se da će mi gledanje serije pokvariti dojam o knjizi. :/

    ОдговориИзбриши
  5. Super si uradila tag! Ja sam tek skoro krenula sa "Dnevnicima". Cula sam da se knjiga dosta razlikuje od serije, ali se ipak nadam da cu imati prilike da je procitam.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Super post! Zanimljiv tag i odgovori,ja osobno nisam pogledaala seriju,ali planiram!<3
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu : https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...