петак, 04. август 2017.

3rd BIRTHDAY GIVEAWAY (CLOSED)

Pa pošto je prošlo tri godine od kada sam prvi put objavila post spremila sam vam nekoliko stvarčica koje će jedan od vas dobiti. Znam da nije neki veliki giveaway, ali uskoro će biti još jedan, pa za sada ovoliko. 

DOBIJATE:
1. Maybelline Color Show lak za nokte u nijansi 77
2. travel size pakovanje BU Golden Kiss dezodoransa
3. Nivea masku za lice (hidrira i osvežava)
4. Labello Original u plavom neon pakovanju
5. Knjigu Srećan kraj Elizabet Maksvel

Baš mi se svidela ova nežna pink pastelna nijansa

Imam ovaj i zaista divno miriše

Ovo pakovanje je za dva nanošenja

Pakovanje ♥

Ima zanimljivu radnju

Pravila:
1. Morate biti član ovog bloga
(gadžet za učlanjenje se nalazi na vrhu desne strane bloga)
2. U komentaru napišite imejl adresu
3. U komentaru napišite kako ste saznali za moj blog
(ne utiče na izbor pobednika, ali je obavezno)
4. Ako želite možete me zapratiti na instagramu (ovde)

GIVEAWAY JE INTERNACIONALAN!

Giveaway će trajati do ponedeljka, 7. avgusta (znači to je poslednji dan za prijavljivanje), a pobednika ću izabrati preko random.org sajta i objaviti ga na blogu dan kasnije. Puno sreće svima! Nadam se da vam se sviđaju nagrade.

18 коментара:

  1. Divni poklončići. Za tvoj blog sam saznala dok sam čitala komentare na nečijem blogu (ne sećam se koji blog je bio). Odmah kada sam pročitala post tvoje pisanje mi se jako dopalo i od tada sam redovan čitalac bloga.

    E-mail: aleksandra.popovic1828@gmail.com
    Insta: aleksandra.popovic

    ОдговориИзбриши
  2. Odlični poklončići, zaista! Čula sam za knjigu i svi kažu da je odlična! Inače, vjerovatno si mislila da giveaway traje do 7. avgusta, a ne juna xD Nisi napisala je li giveaway internacionalan, ali evo ja se prijavljujem, pa šta bude neka bude. :)

    E-mail: becreativea23@gmail.com ili innisall.official@gmail.com
    Kako sam saznala za tvoj blog? Hmm.. paa, ja blogujem dvije i po godine i tvoj blog je bio jedan od prvih za koje sam saznala. Mislim da sam pretraživala na fejsu neke grupe za blogerke i naišla na onu tvoju, koja je tad jedino i postojala. Tu sam pronašla link tvog bloga i eto! :D ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/common-white-girl-tag.html

    ОдговориИзбриши
  3. E-mail: jovannaaa25@gmail.com
    Za tvoj blog sam saznala sasvim slucajno i bila si prva blogerka za koju sam saznala.❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  4. Bas mi se dopada giveaway 💙! Za tvoj blog sam saznala sasvim slučajno dok sam čitala nečiji pa sam te pronašla u komentarima, već to veče sam ispitala sve moguće postove hahaha 💙💙!
    Email; adjithequeen01@gmail.com

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Da li giveaway važi i za Bosnu i Hercegovinu?❤

    ОдговориИзбриши
  6. Draga Teodora, pratim te od samog početka i iskrena da budem ne sećam se kako sam saznala za tvoj blog ali od trenutka kada sam pročitala tvoj prvi post ti si mi postala jedna od omiljenih blogerki čiji blog često posećujem i čije postove čitam sa uživanjem. Još jednom ti želim srećan treći blogorođendan i puno uspeha u daljem blogovanju! Inače divno darivanje, učestvujem! ♡
    E-mail: milicastanisicms@gmail.com

    Novi post -> Iammilitza !

    ОдговориИзбриши
  7. Sviđa mi se giveaway <3 <3
    Tvoj blog sam otkrila koliko se sećam preko nekog collab posta, svidelo mi se kako te je druga blogerka opisala i onda sam ušla na blog i onda znamo kako dalje ide.. <3 < 3

    E-mail >>> boombloom555@gmail.com

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  8. Prelepe stvarcice 😍 Iskrena da budem,zaista se ne secam,to je bilo negde jeseni 2014. verovatno preko Tijane ili preko komentara na necijem blogu,stvarno ne mogu da se setim i inace ne mogu da verujem da te i dalje pratim. 😂

    E-mail: elenajovic2004@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  9. Pokloni su odlicni. *__*
    Davno sam saznala za tvoj blog,bila si medju prvima koje sam pocela da pratim.Pronasla sam te u komentarima nekog posta i odmah se uclanila u tvoj blog.
    E-mail: tijanapopadic2002@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  10. Ja nisam sigurna kako da se prijavim pošto ne posećujem blogove često ali sam te zapratila na Instagramu jer sam tamo svaaaki dan. (:
    Ne sećam se kada sam otkrila za tebe i priznajem da te ne pratim često jer pratim jedan blog i to je to, uvek mi je bilo lakše da uđem na yt. Saznala sam za tebe tako što npr ukucam neku temu, ili tag pa naiđem na tvoj post. Tvoji postovi su mi tu s vremena na vreme, kada mi nešto zatreba jer kao što rekoh samo jedan blog pratim i to kada se setim da ga posetim. :) Nadam se da ovo neće smanjiti moju šansu za pobedu, ali zapratiću te na Instagramu pa ako tamo objaviš kad je novi post onda ću ući i pogledati. :)
    Btw, naletela sam na ovaj gw a ovog puta sam se našla na tvom blogu preko teme 'Sta raditi preko letnjeg raspusta kada vam je dosadno'.. Eto šta pretražujem u 12 sati uveče 😂
    mail; majaradasinovic2323@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  11. Jao, predivno darivanje!
    Eh, sad, kako sam saznala za tvoj blog... Bilo je to 2014. godine negde pred doček 2015. Sećam se da sam u to vreme bila opsednuta Tijaninim blogom, a onda sam u nekom komentaru naletela na tebe, pa rekoh- hajde da uđem i pogledam, i tu je nastala ljubav na prvo čitanje :D
    Pratim te na instagramu :D
    mail: marsapetojevic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  12. @anastasija.aleksic8@gmail.com

    Za tvoj blog sam saznala odavno, dok si jos bila na pocetku. Ne secam se kako tacno ali verovatno preko neke blogerke. Pratila sam te redovno kao i Ivanu i Tijanu. Vas tri ste mi bile ono uzori u blogovanju tada. Medjutim kasnije se sve promenilo pa sam tako odustala od toga a videla sam i da je dosta dobrih blogera. Drago mi je sto si se vratila ovde da opet vratis ovaj svet u normalu.

    ОдговориИзбриши
  13. Prelepi pokloni. Za tvoj blog sam saznala dosta davno (kada si tek počela da blogujes) surfujuci internetom.
    Moj mail : jovanica58@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  14. Kako sam kratko u svijetu blogovinga, ali baš aktivnog, nisam znala za tebe. Ali kada sam se učlanila u facebook stranice, gdje dijelimo svoje postove, naišla sam na tebe i zapratila te. Drago mi je što sam te tada otkrila ❤️❤️❤️
    e-mail: marija_makitomic@hotmail.com

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  15. Pre svega, želim ti srećan treći blogorođendan sa malim zakašnjenjem, hehe. Giveaway je predivan, poklončići su zaista jako lepi. Pa ovako, ja sam moj prvi blog otvorila 2014. godina, i tada sam pratila mali broj blogovo, među kojima si bila i ti. Tvoj blog sam saznala preko Tijane, sećam se da ste jednom radile collab ili slično, pa sam tako saznala i za tebe. Instagram nemam, inače bih te zapratila, a evo i mog e-maila:
    laadda.offical@gmail.com

    laAdda

    ОдговориИзбриши
  16. Srecan rodjendan blogu!!(nadam se da i dalje moze da se ucestvuje) 😄🎂🎉
    Za tvoj blog sam saznala od drugarice kada sam bila kod nje i bas si mi se dopala😊
    e-mail; micicemilija1@gmail.com
    Inc pratim te na instagramu (emilija_micic)

    Srecno svima!💖🙈

    ОдговориИзбриши
  17. Srecan treci blogorodjendan!
    Saznala sam za tvoj blog preko Srpska Blogerska Zajednica stranice na fb-u, imaa zanimljive postove raznih tema :)
    sarinmejl2@gmail.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!