среда, 09. август 2017.

Currently obsessed with... #1 + giveaway WINNER

Verujem da ste se svi u nekom nasumičnom periodu ''opsednuti'' pojedinim stvarima ili ljudima. Ja sam u ovim situacijama stalno, pa sam rešila da sa vama podelim svoje ''opsesije''. Kad bolje razmislim, ovo je kao post sa preporukama. Ako vam se svidi možda napišem ovakve postove ponekad.

Trenutno sam ''opsednuta'' raznim stvarima, i sa interneta,a i ovako. Uglavnom, nasumičnim redosledom ću vam ispisati sve dole.
INSTA PRIČE @vesnikproleća

Verujem da dosta vas zna ko je Andrijana i da mnogi prate njen divan instagram profil. U skorije vreme su mi deo svakodnevne zabave i opuštanja postale upravo njene Instagram priče. Stalno izbacuje razne tipove preporuka (Instagram profili, filmovi, stranice...), neke zanimljive tekstove, a ponekad i PUNO pozadina za telefon koje je dovoljno samo skrinšotovati. Ovakav način korišćenja Insta priča je zaista nešto što se ne viđa na svakom profilu, a uz to vam olakšava svakodnevnicu (biranje filma, menjanje pozadine...). Naučila sam mnogo novih stvari samo iz njenih priča na Instagramu. Za vas koji je ne pratite, njen profil ovde.

Сродна слика
SERIJA The Bold Type

Iskreno, smatram se feministkinjom. Ili bar ću to biti (ako već nisam skroz). Serija The Bold Type (Odvažan tip) je priča o tri mlade žene, najbolje drugarice, koje rade u veoma poznatom ''Scarlet'' magazinu. One se zajednički bore za svoje snove, upuštaju se u nove avanture, izazove i ohrabruju devojke i žene. Tek je nekoliko epizoda ove serije izašlo, ali se meni zaista zaista dopada. Nije klasična ''feministička'' serija, ohrabrujuća je. Bez obzira na pol, preporučujem vam da joj pružite šansu. Za zainteresovane, ima je na jutjubu sa prevodom (ovde).
LIČNOST Shay Mitchell

Ako je ne znate pod ovim imenom, znate je kao Lažljivicu Emili Filds. Ne znam kako je došlo do ovoga, samo znam da mi je u nekom trenutku Shay baš prirasla za srce. Ako niste znali, ona ima i kanal na jutubu, a činjenica da sam za bukvalno tri dana pogledala sve njene videove (od početka do kraja) govori koliko je volim. Ne znam kako bih objasnila, ali njeni videovi su totalno drugačiji od ostalih jutjubera. Do nenormalne granice su inspirativni, originalni i milina su za gledanje, barem meni. Najviše volim one o putovanjima. Takođe, njen instagram profil me oduva svaki put kada ga pogledam. Prateći je na društvenim mrežama sam je zaista zgotivila kao ličnost. Njen jutjub ovde, a instagram ovde.

BLOG Anja's diary

Ova divna devojka mene u poslednje vreme svojim postovima ODUŠEVLJAVA, ali zaista. Toliko su iskreni, originalni i poučni. Kada uđem na blogger najviše se obradujem kad vidim da je Anja objavila novi post. Ja je znam duže vreme i kroz blog, a i Famozu, i zaista mi je drago kad vidim koliko je uspešna jer je svakim postom to zaslužila. Njen blog ovde.

RANDOM italijanski jezik

Jer, normalno da ću pomenuti ovo. Možda neki od vas znaju da trenutno učim italijanski jezik. Ne zbog škole, ne jer mi je neko rekao da moram, već zato što mi se i jezik i zemlja zaista dopadaju. Čak i da nije u pitanju italijanski, samo učenje bilo kog jezika obožavam. Mislim da je lepo kada možete da komunicirate na nekoliko jezika. Meni za sada ide dobro. Sa lekcijama sam pri kraju, a posle sledi ono učenje uz serije i filmove, pošto je to meni najbolji način. Ako nekog zanima, preko ovog sajta učim italijanski. 

SONGS




Trenutno najviše slušam ove tri pesme.

Ovaj post se sada sveo na internet profile i sajtove, ali verujem da će u nekom drugom biti drugačija situacija. Sada da objavim pobednika rođendanskog giveaway-a. Sajt random.org je odlučio da je to Milica Stanišić. Čestitam! Iskreno, baš mi je drago što će nagrada otići u ruke nekoga za koga znam da zaista redovno prati moj blog. Milice, kontaktirala sam te preko mejla. Ostalima želim više sreće sledeći put! 

Čime ste vi trenutno ''opsednuti''?

14 коментара:

  1. Draga, hvala ti mnogo, zaista si me obradovala i ulepšala dan! Presrećna sam! ♡

    Inače ideja za post je odlična, vrlo originalna. I ja pratim Shay i delim mišljenje sa tobom u vezi njenih videa. ♡

    ОдговориИзбриши
  2. Pa hvala do neba!!! Divnooo je pročitati ovako nešto! U poslednje vreme posebno uživam pišući postove, a to se očigledno i vidi! :** Inače, i ja obožavam Andrijanine storije, isto koliko i njene fotografije - nepresušan izvor inspiracije! Seriju ću da pogledam, baš me zanima, hvala na predlogu :*

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu zaista! Baš se vidi, veruj mi. Nema na čemu, verujem da će ti se svideti ♥♥♥

      Избриши
  3. Odlican post,cestitam pobednici.Takodje pretim Andrijanu i obozavam njen profil!❤

    Recenzija->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, zaista mi se sviđa. Voljela bih da nastaviš ovako nešto da pišeš, a bjerujem da si i ti uživala u tome. J ačestitam Milici jer zaista je cura koja je fenomenalna i sve čestitke. ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! ♥ Najverovatnije ću pisati još ovakvih postova, prijaju i meni ♥♥

      Избриши
  5. Veoma zanimljiv post, draga. Ja sam trenutno u učenju francuskog jezika, tako da razumem tvoju opseiju italijanskim ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga! ♥ Ja sam francuski učila u osnovnoj školi i zaista je lep jezik. Srećno sa učenjem! ♥

      Избриши
  6. Odličan post kao i uvek. Čestitam pobednici. I ja sam trenutno opsednuta Andrijaninim story-jima, a ko i ne bi kad su predivni. I totalno razumem tvoju opsesiju Italijom i italijanskim jezikom, i ja ih obožavam, a jezik sam učila u osnovnoj i išla na takmičenje i iako sad imam samo engleski i dalje se trudim

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se dopao! ♥ Upravo tako, njeni storiji su predivni. Blago tebi kada si imala priliku da ga učiš u školi ♥♥

      Избриши
  7. Također obožavam 'visiti' na Anjinom blogu!
    Sviđa mi se ovaj post,drugačija je ideja i to je stvarno super!
    Čestitke pobjednici :)
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!